speaker-info

Jarosław Karpuk

Rocznik 1964, aktor filmowy i teatralny; magister sztuki. Absolwent PWST im. L. Solskiego w Krakowie.

Pracował w Teatrze im. St. Wyspiańskiego w Katowicach oraz w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Od 2006 r. związany z Teatrem Nowym w Zabrzu. W 2010 r. nominowany do Nagrody im. Leny Starke za rolę Jacka w spektaklu „Pół żartem, pół sercem” w reżyserii Tomasza Obary.
W 2014 r. uhonorowany Nagrodą im. Leny Starke za rolę Marmieładowa w spektaklu „Zbrodnia i Kara” w reżyserii Krzysztofa Prusa.
Wyróżniony Nagrodą Aktorską – za role w spektaklach „Jasiu albo Polish Joke” (wujek Roman) i „Top Dogs” (Hans Peter Muller) podczas XIV Ogólnopolskiego Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” Zabrze 2014.

Role zgrane w zabrzańskim Teatrze Nowym:
2014 – TOP DOGS, U.Widmer, reż. G. Kempinsky
2014 – JASIU ALBO POLISH JOKE, D.Ives, reż. M. Podstawny
2013 – ZBRODNIA I KARA, F. Dostojewski, (rola: Marmieładow), reż. K. Prus
2012 – MIŁOBÓJCY, CZYLI KONIEC ŚWIATA W ZABRZU (rola: Hubert),
Tekst i reż. L. Mackiewicz
2012 – ZDOBYWCY, A.Krief, (rola: Gramont), reż. T. Obara
2011 – BALLADYNA, J. Slowacki, (rola: Kirkor), reż. I. Villqist
2009 – PÓŁ ŻARTEM, PÓŁ SERCEM, K.Ludwig, (rola: Jack) ; reż. T. Obara
2008 – PIĘKNA I BESTIA, F. Hrubin, (rola: Bestia), reż. P. Nosalek
2008 – MODLISZKA, A. Nicolaj, (rola: Mario), reż. Z. Stryj
2008 – OŻENEK, M. Gogol, (rola: Stiepan), reż. L. M. Zaikauskas
2008 – PORUCZNIK Z INISHMORE, M. McDonagh, (rola: James), reż. A. Sadowski
2007 – ZEMSTA, A. Fredro, ( rola: Mularz I), reż. Z. Stryj
2007 – ZNAKI SZCZEGÓLNE – BRAK – B. Kurowski, (rola: Prokurator), reż. P. Szumiec
2007 – LĘKI PORANNE, S. Grochowiak; (rola: Med), reż. I. Villqist
2007 – KRAWIEC S. Mrożek; (rola: Krawiec), reż. W. Pawlak

Inne ważniejsze role teatralne:
2004 – CZAROWNICE Z SALEM, reż. B. Wyszomirski, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2004 – HISTORYJA O CHWALEBNYM ZMARTWYCHWSTANIU, reż. W. Komasa, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2003 – DON JUAN, reż. Z. Wardejn, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2003 – TRAMWAJ ZWANY POŻĄDANIEM, reż. B. Wyszomirski, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2002 – TRZY SIOSTRY, reż. T. Dutkiewicz, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2001 – CZARNOKSIĘŻNIK Z KRAINY OZ, reż. C. Sieńko, Teatr Polski – Bielsko-Biała
2001 – DZIADY, reż. Z. Wardejn, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1998 – FOLWARK ZWIERZĘCY, reż. S. Żukowski, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1998 – MISTRZ I MAŁGORZATA, reż. A. M. Marczewski, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1997 – ZAGRAJ TO JESZCZE RAZ, SAM, reż. M. Gaj, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1997 – REWIZOR, reż. S. Nosowicz, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1996 – WIŚNIOWY SAD, reż. S. Danczenko, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1995 – BALLADYNA, reż. M. Gaj , Teatr Polski – Bielsko-Biała
1994 – ROMANCA, reż. S. Nosowicz, Teatr Polski – Bielsko-Biała
1991 – ŻEGNAJ JUDASZU, reż. J. Ostrowski, Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego – Katowice
1990 – WIECZÓR TRZECH KRÓLI, reż. J. Maciejowski, Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego – Katowice

Zagrał również w kilku filmach i serialach m.in. „Ostatni walc”, „Kabaret śmierci”, „Szpiedzy w Warszawie”, „Na Wspólnej”, „Klan”.

Aktualnie na scenie Teatru

Przyjdź na przedstawienie Jarosława Karpuka

ZEMSTA – Aleksander FredroZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komedia
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

To najsłynniejsza komedia Aleksandra Fredry , napisana mistrzowskim wierszem i ze świetnie zarysowanymi postaciami. Akcja utworu dzieje się w Polsce – czyli wszędzie. W momencie lwowskiej prapremiery w 1834 r. sztuka ta odwoływała się niby do dawnego świata kontuszowego , który żył gdzieś poza czasem i przestrzenią.; nie krytykowała szlachetczyzny ani też jej nie pochwalała.

Tekst: Aleksander Fredro
Reżyseria: Zbigniew Stryj
Scenografia: Bartłomiej Latoszek
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Dramat
1 godz. 40 min.

„Zemsta” jest parodią polskiego charakteru narodowego […]

WIĘCEJ...

ZEMSTA – Aleksander FredroZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komedia
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

To najsłynniejsza komedia Aleksandra Fredry , napisana mistrzowskim wierszem i ze świetnie zarysowanymi postaciami. Akcja utworu dzieje się w Polsce – czyli wszędzie. W momencie lwowskiej prapremiery w 1834 r. sztuka ta odwoływała się niby do dawnego świata kontuszowego , który żył gdzieś poza czasem i przestrzenią.; nie krytykowała szlachetczyzny ani też jej nie pochwalała.

Tekst: Aleksander Fredro
Reżyseria: Zbigniew Stryj
Scenografia: Bartłomiej Latoszek
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Dramat
1 godz. 40 min.

„Zemsta” jest parodią polskiego charakteru narodowego […]

WIĘCEJ...

ZEMSTA – Aleksander FredroZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komedia
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

To najsłynniejsza komedia Aleksandra Fredry , napisana mistrzowskim wierszem i ze świetnie zarysowanymi postaciami. Akcja utworu dzieje się w Polsce – czyli wszędzie. W momencie lwowskiej prapremiery w 1834 r. sztuka ta odwoływała się niby do dawnego świata kontuszowego , który żył gdzieś poza czasem i przestrzenią.; nie krytykowała szlachetczyzny ani też jej nie pochwalała.

Tekst: Aleksander Fredro
Reżyseria: Zbigniew Stryj
Scenografia: Bartłomiej Latoszek
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Dramat
1 godz. 40 min.

„Zemsta” jest parodią polskiego charakteru narodowego […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjKup bilet

* WSZYSTKIE *

MIKOŁAJ W TEATRZE / Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

KU KLUX KLAN. W KRAINIE MIŁOŚCI – Katarzyna Surmiak-DomańskaKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 2 godz. 15 min.  z przerwą

„Ogląda się go z absolutną przyjemnością, w ukołysaniu kolejnymi brawurowo wykonanymi piosenkami country i aktorskimi monologami. () Zabrzańscy aktorzy nie pozwalają sobie na żadne przerysowanie, krytykę rozumowania bohaterów. Radykalnie prawicowe myśli mogą wybrzmieć ze sceny bezkarnie. I wtedy niejeden widz łapie się na wewnętrznym potakiwaniu treściom głoszonym ze sceny. Teatralna pułapka się zatrzaskuje…

Adaptacja i reżyseria: Maciej Podstawny
Scenografia i kostiumy: Kaja Migdałek
Muzyka: Anna Stela
Projekcje video: Amadeusz Nosal
Teksty piosenek: Łukasz Zaleski
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Maciej Podstawny pokazuje mechanizmy rodzenia się faszyzmu, udowadnia niemal fizycznie, że każdy z nas ma rasistowskie predyspozycje. Boimy […]

WIĘCEJ...

KU KLUX KLAN. W KRAINIE MIŁOŚCI – Katarzyna Surmiak-DomańskaKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 2 godz. 15 min.  z przerwą

„Ogląda się go z absolutną przyjemnością, w ukołysaniu kolejnymi brawurowo wykonanymi piosenkami country i aktorskimi monologami. () Zabrzańscy aktorzy nie pozwalają sobie na żadne przerysowanie, krytykę rozumowania bohaterów. Radykalnie prawicowe myśli mogą wybrzmieć ze sceny bezkarnie. I wtedy niejeden widz łapie się na wewnętrznym potakiwaniu treściom głoszonym ze sceny. Teatralna pułapka się zatrzaskuje…

Adaptacja i reżyseria: Maciej Podstawny
Scenografia i kostiumy: Kaja Migdałek
Muzyka: Anna Stela
Projekcje video: Amadeusz Nosal
Teksty piosenek: Łukasz Zaleski
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Maciej Podstawny pokazuje mechanizmy rodzenia się faszyzmu, udowadnia niemal fizycznie, że każdy z nas ma rasistowskie predyspozycje. Boimy […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

WIŚNIOWY SAD – Antoni CzechowKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Teraźniejszość zmienia się dynamicznie. Zmieniają się relacje, zmienia się świat, człowiek i nawet natura. „Stare” staje się niepotrzebne – a „nowe” napawa obawami. “Dom, w którym mieszkamy, dawno już nie jest naszym domem!” słowa jednego z bohaterów Wiśniowego Sadu najbardziej dokładnie i bezlitośnie ukazują nieuchronny upływ czasu … Wtedy zadajemy sobie pytanie: Co dalej? Co nas czeka? I co będzie jutro? D. Mgebrishvili – reżyser.

Tekst: Antoni Czechow
Przekład: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Reżyseria: David Mgebrishvili
Scenografia: Tamri Okhikiani
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Dramat
Czas […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

WIŚNIOWY SAD – Antoni CzechowKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Teraźniejszość zmienia się dynamicznie. Zmieniają się relacje, zmienia się świat, człowiek i nawet natura. „Stare” staje się niepotrzebne – a „nowe” napawa obawami. “Dom, w którym mieszkamy, dawno już nie jest naszym domem!” słowa jednego z bohaterów Wiśniowego Sadu najbardziej dokładnie i bezlitośnie ukazują nieuchronny upływ czasu … Wtedy zadajemy sobie pytanie: Co dalej? Co nas czeka? I co będzie jutro? D. Mgebrishvili – reżyser.

Tekst: Antoni Czechow
Przekład: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Reżyseria: David Mgebrishvili
Scenografia: Tamri Okhikiani
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Dramat
Czas […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA – Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA – Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA – Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK – Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...
Font Resize
Kontrast