speaker-info

Jarosław Karpuk

postaci nabierają pełnego wyrazu

Rocznik 1964, aktor filmowy i teatralny; magister sztuki. Absolwent PWST im. L. Solskiego w Krakowie. Swoją drogę teatralną rozpoczął od sceny Teatru im. St. Wyspiańskiego w Katowicach. Później pracował w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej, gdzie zagrał wiele znaczących ról m.in. w spektaklach: „Czarownice z Salem” w reż. B.Wyszomirskiego, „Don Juan” w reż. Z.Wardejna, „Trzy siostry” w reż. T.Dutkiewicza, „ Folwark zwierzęcy” w reż. S.Żukowskiego, „Rewizor” w reż. S.Nosowicza, „Wiśniowy sad” w reż. S.Danczenko, „ Balladyna” w reż. M.Gaj, „Dziady” w reż. Z.Wardejna.

Od 2006 r. związany jest z Teatrem Nowym w Zabrzu, gdzie oglądać go można było w spektaklach: „Krawiec” w reż. W.Pawlaka, „Lęki poranne” w reż. I.Villqista, „Znaki szczególne – brak” w reż. P.Szumca, „Porucznik z Inishmore” w reż. A.Sadowskiego, „Ożenek” w reż. L.M.Zaikauskasa, „ Modliszka” w reż. Z.Stryja, „ Piękna i bestia” w reż. P.Nosalka, „Pół żartem, pół sercem” w reż. T.Obary, „ Zdobywcy” w reż. T.Obary, „Miłobójcy, czyli koniec świata w Zabrzu” w reż. L.Mackiewicza, „Jasiu albo polish joke” w reż. M.Podstawnego, „Top Dogs” w reż. G.Kempinsky’ego, „Zbrodnia i kara” w reż. K.Prusa, „Zaręczyny” w reż. M.Sławińskiego.

W 2010 r. Jarosław Karpuk nominowany był do Nagrody im. Leny Starke za rolę Jacka w spektaklu „Pół żartem, pół sercem” w reżyserii Tomasza Obary.

Wyróżniony Nagrodą Aktorską – za role w spektaklach „Jasiu albo Polish Joke” (wujek Roman) i „Top Dogs” (Hans Peter Muller) podczas XIV Ogólnopolskiego Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” Zabrze 2014.

W 2014 r. uhonorowany Nagrodą im. Leny Starke za rolę Marmieładowa w spektaklu „Zbrodnia i kara” w reżyserii Krzysztofa Prusa.

W 2016 r. uhonorowany Wyróżnieniem Aktorskim za rolę w spektaklu „Ciało moje” podczas XVI Ogólnopolskiego Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona”.

„Kreowane przez Jarosława Karpuka postaci z przedstawienia na przedstawienie nabierają pełnego wyrazu, stając się „prawdziwe” i skupiając na sobie uwagę widowni już od momentu wejścia na scenę” – piszą recenzenci. Od ośmiu lat bierze udział w wakacyjnej akcji „Lato z teatrem” organizowanej dla dzieci i młodzieży. Prowadził również Młodzieżowe Studium Teatralne przy Teatrze Nowym w Zabrzu.

Zagrał w kilku filmach i serialach m.in. „Ostatni walc”, „Kabaret śmierci”, „Szpiedzy w Warszawie”, „Na Wspólnej”, „Klan”.

Obecnie Jarosława Karpuka oglądać możemy w spektaklach: „Balladyna” w reż. I.Villqista, „Zemsta” w reż. Z.Stryja, „Dziady cz.II” w reż. I.Jun, „Boże Mój” w reż. J.Makselona, „Dziennik Anny Frank” w reż. K.Prusa, „Duszek z komina” w reż. Z.Stryja, „Wiśniowy sad” w reż. D.Mgebrishvili, „Ku Klux Klan. W krainie miłości” w reż. M.Podstawnego, „To, co najpiękniejsze” w reż. Z.Stryja.

Aktualnie na scenie Teatru

Przyjdź na przedstawienie Jarosława Karpuka

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjKup bilet

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjKup bilet

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew StryjZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DUSZEK Z KOMINA – Zbigniew Stryj

* WSZYSTKIE *

Bajka / Czas trwania: 1 godz. 40 min./ Jedna przerwa / To przezabawna, a jednocześnie pełna mądrości historia Duszka, który po stracie domu spotyka dwa Skrzaty – Poziomka i Stokrotka, podążających do przyjaciela – Skrzata Obłoczka. To przypadkowe spotkanie zmieni dotychczasowy sposób myślenia Duszka.

Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj
Kostiumy: Joanna Puk
Muzyka: Bogdan Kisiel
Ruch sceniczny: Katarzyna Najder
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Widząc postępowanie druhów, słuchając i stosując się do ich rad pozna wiele ważnych, życiowych zasad dotyczących m.in. bezinteresownej pomocy innemu, utrzymania czystości, czy też… segregacji śmieci Spektakl przeplatany dużą ilością piosenek i kolorów będzie wspaniałą zabawą nie tylko dla najmłodszych widzów, ale tak naprawdę […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK
– Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK
– Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA – spektakl odwołany
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Tłumaczenie: Ewa Rogala
Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK
– Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK
– Eric-Emmanuel SchmittZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

DZIENNIK ANNY FRANK
– Eric-Emmanuel SchmittKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Czy można wyobrazić sobie świat osobliwszy, bardziej hermetyczny od tego, który dzieje się w głowie dorastającej dziewczyny? Po powrocie z obozu w Auschwitz, Otto Frank, jedyny ocalały spośród członków ukrywającej we wspólnym mieszkaniu żydowskiej społeczności, odkrywa sekretny dziennik nastoletniej córki.
Dramat / Widownia kameralna /
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy /

Tekst: Eric-Emmanuel Schmitt
Przekład: Jan Nowak
Reżyseria: Krzysztof Prus
Scenografia: Marek Mikulski
Asystent scenografa: Maciej Mikulski
Inspicjent/sufler: Grażyna Nowosielska

„Sądzę, że będę Ci mogła wszystko powierzyć,
tak […]

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Tłumaczenie: Ewa Rogala
Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Tłumaczenie: Ewa Rogala
Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

TAJEMNICE NAMIĘTNOŚCI
– Patric VertelauxKup bilet

* WSZYSTKIE *

PRAPREMIERA POLSKA – NOWA KOMEDIA!!!  Małżeństwo z dwudziestoletnim stażem… Żona biegająca po butikach i mąż – Profesor szukający szczęścia w grach losowych… Szara codzienność…

Tłumaczenie: Ewa Rogala
Reżyseria: Henryk Jacek Schoen
Prapremiera polska: kwiecień 2019 r.

W świat małżonków wkrada się rutyna i znudzenie… ale mężczyzna znajduje nowy, eksyctujący „element” codziennego życia w postaci… kochanki. Dużo młodszej studentki, która zatrudnia się w domu głównych bohaterów, jako sprzątaczka.

I … rozpoczyna się ciąg zabawnych wydarzeń, w które wplątany zostaje syn … i wieloletni przyjaciel rodziny… A co z tego wyniknie? Musicie Państwo zobaczyć sami!!!

WIĘCEJ...

WIŚNIOWY SAD
– Antoni CzechowKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Teraźniejszość zmienia się dynamicznie. Zmieniają się relacje, zmienia się świat, człowiek i nawet natura. „Stare” staje się niepotrzebne – a „nowe” napawa obawami. “Dom, w którym mieszkamy, dawno już nie jest naszym domem!” słowa jednego z bohaterów Wiśniowego Sadu najbardziej dokładnie i bezlitośnie ukazują nieuchronny upływ czasu … Wtedy zadajemy sobie pytanie: Co dalej? Co nas czeka? I co będzie jutro? D. Mgebrishvili – reżyser.

Tekst: Antoni Czechow
Przekład: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Reżyseria: David Mgebrishvili
Scenografia: Tamri Okhikiani
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Dramat
Czas […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

WIŚNIOWY SAD
– Antoni CzechowKup bilet

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 1 godz. 40 min. / Bez przerwy
– – – – – –

Teraźniejszość zmienia się dynamicznie. Zmieniają się relacje, zmienia się świat, człowiek i nawet natura. „Stare” staje się niepotrzebne – a „nowe” napawa obawami. “Dom, w którym mieszkamy, dawno już nie jest naszym domem!” słowa jednego z bohaterów Wiśniowego Sadu najbardziej dokładnie i bezlitośnie ukazują nieuchronny upływ czasu … Wtedy zadajemy sobie pytanie: Co dalej? Co nas czeka? I co będzie jutro? D. Mgebrishvili – reżyser.

Tekst: Antoni Czechow
Przekład: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Reżyseria: David Mgebrishvili
Scenografia: Tamri Okhikiani
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Dramat
Czas […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

BALLADYNA
– Juliusz SłowackiZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat
Czas trwania: 2 godz. 30 min. / Jedna przerwa
– – – – – –

Czy tytułowa Balladyna, wyuzdana, żądna władzy, bezwzględna, przesiąknięta zbrodniczymi skłonnościami, jest kobietą jednoznacznie złą? Otaczający ją świat drapieżnych ludzkich zachowań nasyconych złem skłania ją do popełniania kolejnych zbrodni. I tak powoli gmatwa się w sieciach własnych intryg, a konsekwencje popełnienia jednego błędu doprowadzają ją do tragicznego końca.

Reżyseria: INGMAR VILLQIST
Scenografia i kostiumy: MARCEL SŁAWIŃSKI I KATARZYNA SOBAŃSKA
Charakteryzacja: EWA DROBIEC
Konsultacje muzyczne: MARZENA MIKUŁA-DRABEK

Spektakl w reżyserii Ingmara Villqista jest przenikliwą interpretacją tekstu Juliusza Słowackiego, w której reżyser przeciwstawia się prostolinijnemu spojrzeniu na pasmo nieszczęść poszczególnych postaci, których […]

WIĘCEJ...

KU KLUX KLAN.
W KRAINIE MIŁOŚCI
– Katarzyna Surmiak-DomańskaKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 2 godz. 15 min.  z przerwą

„Ogląda się go z absolutną przyjemnością, w ukołysaniu kolejnymi brawurowo wykonanymi piosenkami country i aktorskimi monologami. () Zabrzańscy aktorzy nie pozwalają sobie na żadne przerysowanie, krytykę rozumowania bohaterów. Radykalnie prawicowe myśli mogą wybrzmieć ze sceny bezkarnie. I wtedy niejeden widz łapie się na wewnętrznym potakiwaniu treściom głoszonym ze sceny. Teatralna pułapka się zatrzaskuje…

Adaptacja i reżyseria: Maciej Podstawny
Scenografia i kostiumy: Kaja Migdałek
Muzyka: Anna Stela
Projekcje video: Amadeusz Nosal
Teksty piosenek: Łukasz Zaleski
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Maciej Podstawny pokazuje mechanizmy rodzenia się faszyzmu, udowadnia niemal fizycznie, że każdy z nas ma rasistowskie predyspozycje. Boimy […]

WIĘCEJ...

KU KLUX KLAN.
W KRAINIE MIŁOŚCI
– Katarzyna Surmiak-DomańskaKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 2 godz. 15 min.  z przerwą

„Ogląda się go z absolutną przyjemnością, w ukołysaniu kolejnymi brawurowo wykonanymi piosenkami country i aktorskimi monologami. () Zabrzańscy aktorzy nie pozwalają sobie na żadne przerysowanie, krytykę rozumowania bohaterów. Radykalnie prawicowe myśli mogą wybrzmieć ze sceny bezkarnie. I wtedy niejeden widz łapie się na wewnętrznym potakiwaniu treściom głoszonym ze sceny. Teatralna pułapka się zatrzaskuje…

Adaptacja i reżyseria: Maciej Podstawny
Scenografia i kostiumy: Kaja Migdałek
Muzyka: Anna Stela
Projekcje video: Amadeusz Nosal
Teksty piosenek: Łukasz Zaleski
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Maciej Podstawny pokazuje mechanizmy rodzenia się faszyzmu, udowadnia niemal fizycznie, że każdy z nas ma rasistowskie predyspozycje. Boimy […]

WIĘCEJ...

BOŻE MÓJ
– Anat GovKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 1 godz. 30 min.
– – – – – –

Do końca świata pozostało 60 minut… Zapraszamy na niezwykłą sesję terapeutyczną z tajemniczym pacjentem, który przedstawia się jako… Bóg. Pogrążony w depresji, nie ma już siły dłużej czuwać nad światem, który, stworzył. Komediodramat mówiący w sposób prosty o poważnych sprawach.

Przekład: Agnieszka Olek
Reżyseria: Jerzy Makselon
Scenografia: Joanna Puk

W roli syna terapeutki:

Pierwszy artysta, kreator świata – Bóg. I do tego z depresją. Pytanie: jak pomóc Bogu, który przyznaje się do dezercji? Jak wytłumaczyć Jego zniknięcie na przeszło dwa […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania:
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa jak patriota, demokrata, kosmopolita? […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

KU KLUX KLAN. W KRAINIE MIŁOŚCI – Katarzyna Surmiak-DomańskaKup bilet

* WSZYSTKIE *

Komediodramat
Czas trwania: 2 godz. 15 min.  z przerwą

„Ogląda się go z absolutną przyjemnością, w ukołysaniu kolejnymi brawurowo wykonanymi piosenkami country i aktorskimi monologami. () Zabrzańscy aktorzy nie pozwalają sobie na żadne przerysowanie, krytykę rozumowania bohaterów. Radykalnie prawicowe myśli mogą wybrzmieć ze sceny bezkarnie. I wtedy niejeden widz łapie się na wewnętrznym potakiwaniu treściom głoszonym ze sceny. Teatralna pułapka się zatrzaskuje…

Adaptacja i reżyseria: Maciej Podstawny
Scenografia i kostiumy: Kaja Migdałek
Muzyka: Anna Stela
Projekcje video: Amadeusz Nosal
Teksty piosenek: Łukasz Zaleski
Inspicjent/sufler: Edyta Bicz

Maciej Podstawny pokazuje mechanizmy rodzenia się faszyzmu, udowadnia niemal fizycznie, że każdy z nas ma rasistowskie predyspozycje. Boimy […]

WIĘCEJ...

TO, CO NAJPIĘKNIEJSZE – Marian HemarKup bilet

* WSZYSTKIE *

Scena Kameralna w Parku Hutniczym
Czas trwania: 1 godz. 15 min.
– – – – – –

„To co najpiękniejsze” – spektakl złożony z trzech jednoaktówek Mariana Hemara, jednego z najwybitniejszych twórców literatury polskiej. Obchody 100lecia odzyskania Niepodległości Polski to doskonały pomysł do wystawienia tej teatralnej premiery. Niepodległość wyrasta z serca i umysłu… Z działań ludzi, którzy niezłomnie i w prawdzie walczyli nie orężem ale własnym talentem i twórczością.


Reżyseria i scenografia: Zbigniew Stryj

Norwid, Chopin, Fredro…to postacie, o których pisze Hemar, oni i ich adwersarze, oni i ich czasy, niewola marzenia o swobodzie i ich zmagania się ze złem. Co znaczyły kiedyś tak ważne słowa […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...

DZIADY cz.II – Adam MickiewiczZadzwoń

* WSZYSTKIE *

Dramat / Czas trwania: 1 godz. 5 min./ Bez przerwy / Spektakl uhonorowany Złotą Maską za scenografię. /II część Dziadów w Teatrze Nowym przygotowała Irena Jun wespół z Jerzym Kaliną. Jest ona dla nich przede wszystkim niezwykłym obrzędem, tajemniczym rytuałem, w którym żywi nawiązują kontakt z umarłymi, świat realny przenika się i zespala z nadzmysłowym, tworzącym universum przebogate w emocje i znaczenia.

Reżyseria: Irena Jun
Scenografia: Jerzy Kalina
Muzyka: Marzena Mikuła-Drabek
Asystent reżysera: Zbigniew Stryj
Inspicjent/sufler: Jacek Tomaszewski

Niejako warunkiem spełnienia obrzędu jest współuczestniczenie w nim widzów, inaczej, bardziej emocjonalnie weń zaangażowanych niż podczas „zwykłego” oglądania spektaklu. To ryzykowne zawsze założenie w tym przypadku wcale nie […]

WIĘCEJ...
Font Resize
Kontrast